Пандемія COVID-19 відкрила всім очі на використання різноманітних досягнень у клінічній галузі та вплинула на передачу та результати клінічної допомоги в усьому світі. Мабуть, найбільш обнадійливою інновацією, яка приголомшила творчий розум клінічної кліки, є доповнена реальність. Це змушує задуматися, чому? Доповнена реальність дуже цінна для надання більшої медичної допомоги за допомогою звичайних гаджетів, наприклад, смартфонів і планшетів.
Це сприяє широкому застосуванню доповненої реальності в клініках та інших установах охорони здоров’я спеціалістами, обслуговуючим персоналом, експертами та іншими клінічними експертами. Відтепер доповнена реальність в охороні здоров’я стане великою перевагою як тут, в Індії, так і деінде на планеті. Ми повинні почати досліджувати доповнену реальність для охорони здоров’я.
Першим за досить довгий час для доповненої реальності є клінічне навчання та підготовка. У той час як клінічне навчання відбувається в школі, клінічна підготовка відбувається в медичному кабінеті. Ці два додатки мають важливе значення з огляду на їхню мету – виростити великих експертів у галузі охорони здоров’я. Доповнена реальність допомагає полегшити розпізнавання складних даних, передає ідеї, забезпечує більш точне представлення та покращує процес навчання.
Дослідники, які мають місце в епоху комп’ютеризації, ефективніше пов’язані з просунутими зображеннями, ніж із використанням звичайних методів навчання з використанням читання курсів, 2D малюнків, реальних моделей і виступів. Доповнена реальність запізнює прогрес у розумінні того, як ми бачимо, проникаємо в розуміння та навчаємося, створюючи заходи, які передають кращі результати навчання.
Далі — використання доповненої реальності в області клінічної підготовки. Можливість спостерігати, вивчати та відтворювати різноманітні операції вимагає досить тривалого часу. Це тому, що медичні клініки не отримують постійно широкий спектр пацієнтів і не мають кожного окремо в той час. Навчання є розпорошеним, і вони часто залежать від експертів, щоб спрямувати іншу клінічну робочу силу.
Це важливе випробування, оскільки недосвідчені викладачі можуть робити помилки, які можуть впливати на пацієнтів до кінця їхнього життя. На щастя, доповнена реальність дає змогу викладачам охорони здоров’я вивчати ці стратегії за допомогою симуляторів доповненої реальності, перевіряти себе, отримувати критику щодо точності та працювати над своїми здібностями у виконанні цих методів. Навчання гейміфіковано для досягнення різних рівнів навичок.
Зрештою, найбільш заплутаною та надзвичайно важливою сферою мети є ретельна підготовка. Існує багато викладачів, які займаються медичними процедурами, як-от спеціалісти, спеціалісти, анестезіологи та медичний персонал. Кожен відіграє важливу роль, і будь-які помилки можуть вплинути на результат операції. AR допомагає створити законну підготовку, огляд і відтворення операції, щоб гарантувати, що кожен має чітке розуміння своєї діяльності та організованого способу виконання.
Комплексні лікувальні процедури на хребті розроблені бездоганно і виконані бездоганно. Підготовка до медичної процедури за допомогою AR допомагає висвітлити та інструктувати пацієнта, а також виконується під керівництвом організацій AR. Сприйняття систем життєдіяльності пацієнта прогресує настільки, що воно може точно визначити, як організовується та виконується медична процедура. Це заспокоює пацієнта та дозволяє уникнути непотрібного тиску та тривоги на пацієнта.
Дуже захоплююче сприймати, як ці випадки використання несуть здатність змінити клінічну практику за допомогою медичні компанії доповненої реальності. Доповнена реальність для охорони здоров’я є справді надзвичайною і допомагає з’єднати інформаційну діру між навчанням і практикою. Надзвичайна домовленість між науковою спільнотою та промисловістю робить ці домовленості відкритими для всіх.