Речі, які вам потрібно знати про мотузку для вітрильника

Існує кілька різних типів мотузок фалів, які використовуються на вітрильниках. Вони бувають різних розмірів і кольорів.

Є кілька ключових рішень, які вам потрібно прийняти, вибираючи мотузку фала. Ці рішення включають волокна, з яких він виготовлений, довжину та вагу.

Волокна

Вітрильний фаловий трос — це вид шнура, який використовується для снасті вітрил. Він зрощений у стрижень, лист або люк, а також може бути малярним.

Для того, щоб мотузка могла функціонувати як трос для вітрильника, вона повинна мати властивості, які роблять її придатною для вітрильного спорту, включаючи низьку розтяжність, високу міцність і стійкість до стирання. Ці властивості визначаються шляхом ретельного проектування та випробувань.

Найпоширеніші канати фалів для вітрильників виготовляються з волокон поліестеру (дакрон), нейлону або HMPE. Ці волокна доступні в широкому діапазоні переплетень і плетених конструкцій, включаючи одинарні, подвійні та багатоплетені нитки.

Дакрон – це м’який на дотик матеріал із низьким подовженням, який часто використовується як класичний лист або мотузка для фалів на вітрильних човнах. Ця мотузка має гарну стійкість до ультрафіолету та довгий термін служби.

Оплата Вираз обличчя

Довжина

Вітрильний фал — це мотузка великої довжини, яка використовується для підтягування стріли або голови до щогли. Він також використовується для кріплення мотузки до кріплення палуби як зчіпка.

Фал є невід’ємною частиною будь-якого вітрильного човна. Без нього стріла шалено хиталася б на вітрі, а головна частина безживно плюхнулася б на палубу.

Довжина каната для вітрильника зазвичай становить близько 600 футів. Після того, як його відрізають від котушки та призначають для певної роботи на човні (тент, фал, якір тощо), він стає волосінню.

Для фалів, валиків і відтяжок важливо використовувати міцну змішану волосінь, як-от Vectran або Spectra. Вибір правильної лінії для цих додатків із високим навантаженням має вирішальне значення для ефективної роботи.

вага

Вітрильний фал є одним з найважливіших канатів на борту човна. Він використовується для різноманітних цілей, включаючи стоячий і ходовий такелаж.

Оплата Хочете відсвяткувати свій день народження стильно? Подумайте про те, щоб орендувати катання на човні для вечірок у Сіднеї, щоб отримати незабутні враження.

Фали вітрильника повинні розтягуватися якомога менше, що допомагає контролювати вітрило та осадку. З часом фал, який розтягується, може призвести до нерівномірного зносу тканини вітрила, що може скоротити термін його служби.

Багато власників човнів вибирають поліестер з подвійною опліткою, який є міцним, відносно недорогим і забезпечує низьку еластичність. Однак, якщо ви хочете витратити трохи більше грошей на свої фали і є спортсменом у клубних перегонах, ви можете вибрати високотехнологічні матеріали для оснащення, такі як Dyneema або Spectra.

Вибір матеріалів для фалів є компромісом між такими факторами, як вартість, еластичність, вага та легкість у використанні. Зрештою, правильний фал для вашого човна буде найкращим вибором. Але, тим часом, якщо ваші фали старі та зношені, їх варто замінити на нові.

Розривне навантаження

Фал — це канат, прикріплений до вітрила одним кінцем, а до щогли — іншим. Він використовується для підйому вітрила на верхню частину щогли, а також для опускання його до нижньої частини щогли.

Оплата Використання мови тіла для демонстрації домінування та покірності

Більшість вітрильників мають принаймні один фал для кожного оснащеного вітрила. Вітрило з гафами має два: горловий фал, щоб підняти вітрило ближче до щогли, і піковий фал, щоб підняти зовнішній кінець вітрила.

Для круїзних човнів фали та щити стріли зазвичай виготовляються з 12-жильного поліестеру або змішаної оплітки Vectran(r) або Spectra(r). Ці типи шнурів економічно вигідні, міцні, стійкі до ультрафіолетового випромінювання та стійкі до стирання.

Щоб переконатися, що ваші фали витримають на довгій відстані, виберіть мотузку з розривним навантаженням, яке в декілька разів перевищує безпечне робоче навантаження. Для живих вантажів (таких як людина) номінальна міцність мотузки на розрив повинна бути в дванадцять разів більшою за безпечне робоче навантаження, тобто міцність на розрив близько тонни.

swsol

От admin