Якість роботи працівників залежить від середовища на робочому місці. Їх моральний дух зростає в позитивному та конструктивному середовищі, яке може серйозно впасти, якщо це не так.
Сьогодні багатьом організаціям важко створити середовище, яке принесе користь їхнім працівникам та їхньому психічному та фізичному здоров’ю. Існує багато причин, чому робоче місце не підходить для працівника, зокрема політика на робочому місці, відсутність хорошого лідерства, погана організаційна інфраструктура тощо.
Якщо співробітники відчувають турботливе та справедливе середовище, де їх цінують як цінність організації, ви побачите, що вони насолоджуватимуться міцним здоров’ям, витягаючи з себе найкраще.
клацніть тут – Який фах вам підходить?
Робочі місця, які забезпечують безпеку працівників (фізичну, емоційну та розумову) і прищеплюють взаємну повагу між колегами, спостерігають підвищення продуктивності. Крім того, це також створює конструктивне середовище для кожного.
Ось деякі фактори робочого середовища, які впливають на здоров’я працівників:
- Проблеми організаційної інфраструктури
Організаційна інфраструктура може значно вплинути на здоров’я працівників на робочому місці. Такі проблеми, як погана робоча політика для працівників, нечітко визначені процеси, мікроменеджмент тощо, змушують працівників почуватися незручно, що може мати шкідливий вплив на їх психічне здоров’я.
З іншого боку, хороше управління та організаційна інфраструктура дають працівникам відчуття великого полегшення, і вони відчувають себе цінними та цінними для організації.
Вкрай важливо, щоб підприємства найняли або віддавали перевагу менеджерам з персоналу з ступінь здоров’я та безпеки в Інтернеті оскільки вони встановлюють дружню політику для працівників, яка забезпечує благополуччя працівників, щоб отримати від них максимальну продуктивність, що принесе користь організації та її загальній діяльності.
- Проект роботи – динаміка контролю роботи
Дизайн посади — це посадова інструкція працівника та механізм, за допомогою якого вони мають досягати набору цілей. Працівники, як правило, майже не контролюють свою роботу.
Компанія вже визначає це перед оголошенням про роботу. Це змушує працівників відчувати менший контроль над своєю роботою. Що зрештою впливає на їхнє психічне здоров’я та призводить до зниження продуктивності.
Отже, як організація може вжити коригувальні заходи для боротьби з цим фактором? Один із чудових способів зробити це — надати співробітникам більше автономії для визначення власних шляхів і стратегій досягнення своїх KPI. Крім того, важливими факторами, які слід враховувати, є прищеплення плинності та запобігання мікроменеджменту.
натисніть тут – Чому математика є важкою для деяких учнів?
- Конкурс на робочому місці
Чудовий спосіб розслабитися після довгого робочого дня – провести час з тими, кого ви любите. Ваша родина, друзі та інші близькі стосунки в житті можуть підняти вам настрій. Дослідження також показують, що будь-яка форма соціальної підтримки має коригувальний вплив на здоров’я співробітників, зменшуючи психологічний стрес і виснаження.
Позитивні стосунки на робочому місці також сприяють здоров’ю працівника. Однак це стає складним через конкурентоспроможну модель роботи та складні графіки. Наприклад, звання «Працівник місяця» може бути відмінним способом підвищення продуктивності співробітників. Однак це також створює ворожу робочу динаміку між ними через всю конкуренцію.
Крім того, середовище на робочому місці, де стосунки між працівниками та роботодавцями є просто транзакційними, а працівники розглядаються лише як засіб досягнення мети, негативно впливає на здоров’я працівників. Відсутність соціальної та емоційної підтримки призводить до депресії, стресу, гіпертонії та алкоголізму.
- Понаднормово та відпрацьовані години
Одне велике помилкове уявлення про продуктивність полягає в тому, що чим більше годин ви витрачаєте на роботу, тим більше ви працюєте і тим більше ви віддаєтеся своїй організації. Хоча в деяких випадках це може бути правдою, часто це вводить в оману.
Чим більше часу працівник приділяє виконанню завдання, тим нижча його продуктивність. Отже, існує негативний зв’язок між обома цими факторами. Крім того, тривалий час роботи негативно впливати на психічне та фізичне здоров’я працівників благополуччя. Це може призвести до діабету, артриту, серцево-судинних проблем та інвалідності.
Роботодавці повинні визнати ризики для здоров’я, які супроводжують понаднормову роботу та тривалий робочий день, і запровадити протиправні правила та норми для тих, хто їх дотримується.
Співробітників слід заохочувати йти додому вчасно та проводити час зі своїми близькими, а не працювати до 22:00 в офісі. Крім того, тим, хто виконує доручену роботу вчасно, слід дозволити звільнитися після подання її лінійним керівникам.
- Поганий баланс між роботою та особистим життям
Компроміс між відданістю роботі та особистою відданістю завжди був проблематичним. Поганий баланс між роботою та особистим життям призводить до проблем з емоційним і психічним здоров’ям і часто впливає на продуктивність співробітника.
Баланс між роботою та особистим життям має важливе значення для благополуччя працівника. Як обговорювалося в останніх двох пунктах, соціальна підтримка та уникнення понаднормової роботи позитивно впливають на здоров’я працівника. Працюючи лише в робочий час і приділяючи достатньо часу родині та друзям, ви досягнете хорошого розумового простору, і ви побачите, що відчуватимете набагато менше стресу.
Працівники повинні переконатися, що роботодавці знають про всі особисті зобов’язання, які має працівник, і готові бути гнучкими, щоб забезпечити їм можливість відсвяткувати важливі моменти зі своїми близькими. Щасливі працівники принесуть набагато більше продуктивності та продуктивності.
- Погана економічна безпека та звільнення
Погана економічна безпека та звільнення є одними з найвпливовіших факторів на здоров’я працівників. Ніщо не може бути більш стресовим для працівника, ніж усвідомлення того, що він не в безпеці на своїй роботі.
Зменшення може спричинити гіпертонію та важку форму занепокоєння в співробітників. Коли вони бачать, що їхніх колег звільняють, вони часто очікують, що вони будуть наступною людиною в списку.
Економічний спад або рецесія часто призводять до звільнень; однак організації повинні впроваджувати політику, якої вони уникають будь-якою ціною. Вони могли б відраховувати зарплату вищого керівництва на єдиний відсоток, оскільки вони можуть дозволити собі скоротити зарплату, і гарантувати, що керівники та інші дрібні працівники отримують всю зарплату. Коли все налагодиться, компанія може відновити зарплати вищого керівництва, надати їм премії, а може навіть і відпустку.
Підсумок
Працівники зазвичай несуть основний тягар неефективної політики та структури організації. Негнучка політика та принципи, дизайн робочих місць, додаткова робота та відсутність безпеки роботи можуть зашкодити психічному, фізичному та емоційному благополуччю працівника. Організаціям необхідно інвестувати в коригувальні заходи, щоб зменшити вплив цих факторів на здоров’я працівників.